Ett foto om dagen 23: Your shoes

Vad ska man säga? Året är 2012, jag jobbar i medie/reklambranschen, jag har Dr Martens. Vinröda för att vara lite crazy.

Skulle sitta fint med låtlänk till Radioheads ‘So fucking special’ här.

Mitt bästa Dr Martens-minne: ’97 eller ’98 var jag på byråresa i London och inne i Dr Martens-huset. Fem våningar med bara skor och kläder. Fab! Köpte en lång kjol gjord av fallskärmstyg som jag använt sjukt mycket faktiskt. Har längtat efter skorna sedan dess men inte köpt förrän förra året. Funderar på att köpa ett par till, vanliga svarta. Har nämligen upptäckt att de finns fodrade. Vinterskor! Fast nu är det ju ingen vinter att tala om här nere i södern.

Etiketter:

2 svar to “Ett foto om dagen 23: Your shoes”

  1. Fifi Says:

    Nu blev jag sugen på att rota fram mina gamla docs från källaren!

    Men vad kul att du först råkade hitta min blogg och seddan råkade hitta mig på Öpnna! Vi ska dit på tisdag, kom dit och kom fram och säg hej. Eller så gör jag det, ska försöka att inte fega 🙂

    • katarinagrondahl Says:

      Ja, läskigt sammanträffande.
      Kommer inte kunna gå på Öppna på ett tag; har mams o paps här på besök nu, sen bästa kompis, och när min sjöjobbande sambo kommer hem på tisdag kommer vi dra till Stockholm, sen Gävle och sen la dolce Italia men sen så. Då ska här hejas! Minsann.

Kommentera

