Prao

Jag har fått en ny overall. Röd och fin. Nya overaller har dock en förmåga att se väldigt nya ut. Utan färgfläckar, svetshål och diverse slipdamm ser man liksom inte ut som en riktig arbetare.

Således har jag fått heta praktikanten hela dagen.

Ett svar to “Prao”

  1. Man har inte roligare än man gör sig… | Stål och reklam Says:

    […] snus! Men nästan så det ser lite fånigt ut med så flång nya trossar. Lite som när jag hade ny overall. (Flång = ännu ett ord jag lärt mig av […]

Kommentera

