Plagg som plagg

Imorrn har jag möte. Rättare sagt ett Mycket Viktigt Möte. Kavaj eller tischa? Jeans eller klänning? Utsläppt eller uppsatt?

De funderingarna har jag aldrig på Dagskär.

Min walk in closet är på 400 kubik. Det ni.
4 svar to “Plagg som plagg”

  1. pelletsmaskinen Says:

    Så är du också den enda som räknar garderober i kubik. Väldigt ftw jämfört med kvadrat, om jag får säga! /P

    • katarinagrondahl Says:

      Så har jag ju också haft en egen trendspaningsspalt i tidning. Garderob i kubik kommer slå stort under 2010, var så säker.

  2. Anders Says:

    I den garderoben har jag också varit fast med spannmålskyffel och kvast. Nu blir ju det här inte så bra för det betyder ju att jag kommit ut ur garderoben 😉 Nåja jag kom ju inte direkt ur garderoben jag fick ju klättra på stege…

    • Stål&reklam Says:

      Idag har jag hängt i garderoben hela dan, också med kvast och skyffel. Dock utan spannmål. Imorrn ska vi nämligen ta en PROVTUR med lilla fröken Dagskär. Första gången för egen maskin på nästan tio år. Spännande!

Kommentera

