Go Dragons!

Nu blir det helg och det ska gås på basketmatch minsann. Göteborg eller Gothia (jagvetinteensvaddeheterochintebryrjagmigheller) vs eminenta Sundsvall Dragons och nu jäklar i min lilla låda så ska jag se Mats vinna!

Hur kommer det sig förresten att det listas vad spelarna väger i basket? I fotboll får man veta när spelarna är födda och hur många matcher de spelat. I basket hur långa de är och vad de väger. Jag vill vetra vad guldklimpen Daniel Tjernström väger.

Just det, det var ju båten jag skulle skriva om. På den fronten intet nytt. Men jag kan bjussa på en bild från i påskas, när Dagskär var ute och motionerade för första gången på sju-åtta år.

Dagskär_valborg

Observera att vi hade snyggsidan mot gamla kajen.

Kommentera

