Men se goddag, kliv på i mitt maskinrum

Märk hur maskinrummet vibrerar av intresse när gitarristen visas runt.

”Med vita strumpor härnere” säger Kapten.

Jo, jag tackar jag. Vi får väl se hur det blir med det.

6 svar to “Men se goddag, kliv på i mitt maskinrum”

  1. katarinagrondahl Says:

    Alltså, jag skrattar varje gång. Kapten pekar på allvar på sladdhärvan och säger ”…istället för o liksom skarva då…”
    Jojo, det här blir nog ett snyggt maskinrum.

  2. Kapten Says:

    Det förbereds med en skylt på båten. Filmning förbjuden!

  3. david Says:

    men DRA IGÅNG de där dieslarna då. och lägg upp en liten film pårom.

    • katarinagrondahl Says:

      Har du hört, att de gick igång? Kenneth (f’låt, Chiefen menar jag) och någon kollega provstartade i december. De spann vackert som små kattungar. Påstås det.

  4. Pelletsmaskinen Says:

    Jag är med David, mer dunkadunka till folket! /P

  5. Julz Says:

    These pieces really set a standard in the insytdru.

Kommentera

