eller vadå nya medier…

”Otraditionella” eller nya medier förresten, existerar det överhuvudtaget några otraditionella medier i reklamsammanhang längre?

De där äpplena orkade jag inte ens gå fram och titta på. Det satt nån form av klistermärken på dem. Eftersom jag varje morgon passerar samma ställe på Järntorget och det alls icke sällan är någon form av konst/aktivitet/gerillareklam justprecisdär så har jag blivit lite blasé. Plus att jag begåvats med ett synnerligen uselt morgonhumör och inte alls är upplagd för lustigheter så där dags.

Klart Järntorget är ett ypperligt ställe, herregud, jag har ju själv kört precis en gerillagrej där. Men se det var förstås något annat.

Äpplen är för övrigt den absolut tristaste frukten.

Ett svar to “eller vadå nya medier…”

  1. Pelletsmaskinen Says:

    Till äpplenas försvar. Smaksensation, nja, bara när det är fullmåne, eller nåt. Däremot har äppelträdet en av de finaste stammarna. Och tar man några äppelkärnor, lägger i en plastpåse i kylskåpet i en månad och sedan planterar dem, får man snart en tjusig planta. Så är det bara att vänta i tio år. Och frukt slipper man, sägs det. Eller rättare sagt, det går tydligen inte att veta vilket sort man får.
    Nog om detta.
    Förstår för övrigt inte vilka äpplen som åsyftas, men det kanske framgår av föregående inlägg, då jag är på väg mot strömmen, här i bloggen. /P

Kommentera

